Oferta szkoleń

Kontroling medyczny procesu diagnostyczno -terapeutycznego w praktyce

Grupa docelowa:

Personel medyczny i pracownicy administracji podmiotów leczniczych

Cel edukacyjny:

Umiejętność podejmowania decyzji zarządczych z wykorzystaniem zasad kontrolingu medycznego w warunkach pomiotów leczniczych z zastosowaniem innowacyjnego autorskiego narzędzia klasy Business Intellignce BISmartHospital

Praktyczne aspekty przeciwdziałania korupcji w tym z zastosowaniem form elektronicznego i cyfrowego szantażu

Grupa docelowa:  Szkolenie skierowane do pracowników zatrudnionych w organach samorządowych, placówkach medycznych, firmach prywatnych

Cel edukacyjny:    Celem kursu jest przedstawienie problematyki związanej
z przeciwdziałaniem korupcji w organizacji jest on skierowany do grup osób pełniących funkcje publiczne w urzędach i instytucjach publicznych

System Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji w oparciu
o normę PN-EN ISO/IEC 27001.

Grupa Docelowa:  Pracownicy administracji państwowej / podmiotów prywatnych.

Cel Edukacyjny:    Podniesienie kwalifikacji merytorycznych szkolonych osób.

Przeciwdziałanie praniu pieniędzy i finansowania terroryzmu

Grupa Docelowa:  Instytucje obowiązane w rozumieniu ustawy do przeszkolenia:

  • banki krajowe, oddziały banków zagranicznych, oddziały instytucji kredytowych, instytucje finansowe mające siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej;
  • banki spółdzielcze;
  • przedsiębiorcy prowadzący działalność leasingową oraz factoringową;
  • spółdzielcze kasy oszczędnościowo-kredytowe oraz Krajowa Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa;
  • krajowe instytucje płatnicze, krajowe instytucje pieniądza elektronicznego, oddziały unijnych instytucji płatniczych, oddziały unijnych i zagranicznych instytucji pieniądza elektronicznego, małe instytucje płatnicze, biura usług płatniczych oraz agenci rozliczeniowi;
  • domy maklerskie, biura maklerskie;
  • banki powiernicze;
  • fundusze inwestycyjne, alternatywne spółki inwestycyjne, towarzystwa funduszy inwestycyjnych, zarządzający ASI;
  • zakłady ubezpieczeń wykonujące działalność w zakresie ubezpieczeń n życie;
  • pośrednicy ubezpieczeniowi wykonujący czynności pośrednictwa ubezpieczeniowego w zakresie ubezpieczeń na życie;
  • przedsiębiorcy prowadzący działalność kantorową;
  • podmioty prowadzące działalność gospodarczą polegającą na świadczeniu usług
    w zakresie: a) wymiany pomiędzy walutami wirtualnymi i środkami płatniczymi, b) wymiany pomiędzy walutami wirtualnymi, c) pośrednictwa w wymianie, o której mowa w lit. a lub b;
  • notariusze w zakresie czynności dokonywanych w formie aktu notarialnego wskazanych w ustawie;
  • adwokaci, radcowie prawni, prawnicy zagraniczni, doradcy podatkowi w zakresie,
    w jakim świadczą na rzecz klienta pomoc prawną lub czynności doradztwa podatkowego wskazane w ustawie;
  • doradcy podatkowi w zakresie czynności doradztwa podatkowego;
  • przedsiębiorcy, których podstawową działalnością gospodarczą jest świadczenie usług polegających na sporządzaniu deklaracji, prowadzeniu ksiąg podatkowych, udzielaniu porad, opinii lub wyjaśnień z zakresu przepisów prawa podatkowego lub celnego, niebędący innymi instytucjami obowiązanymi;

Cel Edukacyjny:

  • zaprezentowanie procederu prania pieniędzy na przykładach obrotu gospodarczego
    z uwzględnieniem wpłat gotówkowych,
  • omówienie definicji brudnych pieniędzy przez pryzmat nieujawnionych źródeł przychodu z uwzględnieniem zmian w ordynacji podatkowej,
  • omówienie i analiza ustawy o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy i finansowaniu terroryzmu,
  • zapoznanie z obowiązkami urzędników, przedsiębiorców, czy biura rachunkowego
    w obliczu obowiązujących przepisów,
  • omówienie odpowiedzialności karnej określonej przepisami aktów prawnych dotyczących przeciwdziałania praniu pieniędzy,
  • omówienie podejścia opartego na ryzyku w obszarze przeciwdziałania praniu pieniędzy,
  • zaprezentowanie mechanizmów wyłudzania podatku VAT stosowanymi przez przestępców w tym „Karuzeli podatkowej”.
Temat szkolenia:   Metody postępowania z agresywnym pacjentem (jak również znajdującym się pod wpływem środka odurzającego lub substancji psychoaktywnej działającej w podobny sposób)

Grupa Docelowa:  Wychowawcy, psychologowie Szpitali Psychiatrycznych oraz ośrodków dla nieletnich z zaburzeniami psychicznymi, ratowników medycznych, pielęgniarek, lekarzy, pracowników ośrodków medycznych, szpitalne odziały ratunkowe (SOR) 

Cel Edukacyjny:    Wzmocnienie odporności na stres pracowników medycznych, przeciwdziałanie wypaleniu zawodowemu, podniesienie kwalifikacji w związku
z poznaniem rozwiązań prawnych i przysługujących prawach, nabycie umiejętności
w zastosowaniu technik i dźwigni obezwładniających. 

Zarządzanie kryzysowe i bezpieczeństwo publiczne
w miejscu wykonywania obowiązków służbowych

Grupa Docelowa:  Uczestnicykursu zyskają umiejętności radzenia sobie
w sytuacjach kryzysowych mogących na co dzień wystąpić
w miejscu pracy, od prewencji po działania ratownicze,

Cel Edukacyjny:    Efektem szkolenia jest uzyskanie wiedzy na temat pożądanych czynności pracownika instytucji podczas wystąpienia sytuacji kryzysowej w tym ukształtowanie wzorca postępowania w sytuacjach dot. informacji o podłożeniu ładunku wybuchowego przekazanego drogą elektroniczna (mailem) oraz drogą telefoniczną, prawidłowe zabezpieczenie cybernetyczne materiału dowodowego na komputerach placówki wypracowanie metod działania, uzyskanie wiedzy na temat koordynacji działań pomiędzy pracownikami a służbami ratowniczymi.

Szkolenie dotyczące przeciwdziałania przestępczości wobec osób starszych w tym metodą na tzw. „wnuczka” oraz przy wykorzystaniu cyberprzestępczości mającej na celu wyłudzenie środków pieniężnych

Grupa Docelowa: Osoby starsze, uczestniczące do tzw. Uniwersytetów III wieku oraz rad seniora usytuowanych przy Urzędach Miasta, Gminy,

Polski Związek Emerytów i Rencistów, instytucje pomocy społecznej MOPS

Cel Edukacyjny: Podniesienie świadomości seniorów w zakresie wpływu prawidłowych modeli postępowania sytuacji zagrożenia – na ich własne bezpieczeństwo,

podniesienie wiedzy i umiejętności seniorów w zakresie niebezpieczeństw płynących z nieumiejętnego rozpoznawania zagrożeń przestępczych oraz zagrożeń związanych    z cyberprzestępczością,

Utrwalenie wiedzy oraz aktywizacja seniorów celem większej dbałości o zapewnienie własnego bezpieczeństwa 

Pozyskiwanie informacji w biznesie i rekrutacji pracowników, bezpieczeństwo prowadzenia komunikacji z wykorzystaniem narzędzi internetowych, komunikatorów

Grupa Docelowa:  Celem kursu jest uzyskanie wiedzy na temat procesów werbowania, sprawdzenia pracownika. Wskazanie nieszablonowych możliwości prowadzenia rozmów, negocjacji biznesowych w związku z założonym celem.

Cel Edukacyjny:    Nabycie umiejętności potrzebnych uczestnikom w codziennej pracy przy zachowaniu etyki zawodowej, nabycie umiejętności sprawdzenia i ustalenia przekazanych danych w cyberprzestrzeni, uzyskanie wiedzy na temat metod werbunkowych podczas prowadzenia rekrutacji na dane stanowisko dzięki nabytej wiedzy pracodawca unika kosztów związanych z zatrudniam niekompetentnej osoby.  

Szkolenie dotyczące przeciwdziałania przestępczości wobec osób starszych w tym metodą na tzw. „wnuczka” oraz przy wykorzystaniu cyberprzestępczości mającej na celu wyłudzenie środków pieniężnych

Grupa docelowa:  Osoby starsze, uczestniczące do tzw. Uniwersytetów III wieku oraz rad seniora usytuowanych przy Urzędach Miasta, Gminy,

Polski Związek Emerytów i Rencistów, instytucje pomocy społecznej MOPS

Cel edukacyjny:    Wypracowanie zachowań podnoszących bezpieczeństwo seniorów przeciwdziałających zdarzeniom przestępczym w tym tzw. oszustw na „wnuczka”, Zapobieganie cyberprzestępczości wobec seniorów przekazanie wiedzy na temat  m.in. phishingu. 

Obsługa organów spółki – wytyczne, prawa, obowiązki
i odpowiedzialność

Grupa Docelowa:  Menedżerowie, pracownicy komórek organizacyjnych realizujący zadania z zakresu obsługi organów spółek prawa handlowego (zarządu, rady nadzorczej/komisji rewizyjnej, zgromadzenia wspólników/walnego zgromadzenia akcjonariuszy)

Cel Edukacyjny:    Przekazanie uczestnikom kompleksowej wiedzy o regulacjach prawnych związanych z funkcjonowaniem organów korporacyjnych spółek prawa handlowego z uwzględnieniem ryzyk oraz obszarów szczególnie wrażliwych z punktu widzenia osób realizujących w organizacji zadania z zakresu obsługi organów (tj. osoby zatrudnione w sekretariacie, biurze zarządu, komórce realizującej zadania
z zakresu nadzoru korporacyjnego/właścicielskiego)

Postępowanie w przypadku kontroli prowadzonej
w organizacji przez służby specjalne

Grupa Docelowa:  Menedżerowie, osoby zajmujące wyższe stanowiska kierownicze w organizacji, osoby „pierwszego kontaktu” (pracownicy recepcji, sekretariatu itp.)

Cel Edukacyjny:    Przyswojenie podstawowych zasad postępowania w przypadku kontroli prowadzonej przez służby specjalne przez pracowników przedsiębiorstwa, JST lub innej organizacji, umiejętność weryfikacji zgodności z prawem poleceń kontrolujących oraz obowiązków kontrolowanych, umiejętność weryfikacji treści dokumentów uprawniających

Prawo grupy spółek

Grupa docelowa:  Menedżerowie, pracownicy komórek organizacyjnych realizujący zadania z zakresu nadzoru korporacyjnego i nadzoru właścicielskiego

Cel edukacyjny:    Celem szkolenia jest przedstawienie uczestnikom rozwiązań prawnych, które zostały wprowadzone do porządku prawnego m. in. na podstawie ustawy z dnia 9.02.2022r. o zmianie ustawykodeks spółek handlowych oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. z 2022r. poz. 807), która weszła w życie 13.10.2022r., zarówno w obszarze funkcjonowania tzw. Grupy Spółek, jak również zmian w obszarze funkcjonowania organów korporacyjnych spółek prawa handlowego

Nowelizacja przepisów prawa pracy

Grupa docelowa:  Menedżerowie, pracownicy komórek realizujących zadania
z zakresu HR, pracownicy komórek realizujących obsługę organów zarządczych
 i nadzorczych

Cel edukacyjny:    Zapoznanie wybranych grup pracowników z przepisami z zakresu prawa pracy, jakie zaczęły obowiązywać z dniem 7.04.2023r. na podstawie ustawy
z
1.12.2022 r. o zmianie ustawy — Kodeks pracy oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. z 2023 r. poz. 240), dostosowując tym samym polskie regulacje dotyczące prawa pracy do regulacji unijnych. Przepisy te wprowadziły szereg  istotnych zmian, regulujących m. in. kwestie pracy zdalnej oraz kontroli trzeźwości pracowników.

Pierwsza pomoc przedmedyczna

Grupa docelowa:  Pracownicy firm i instytucji

Cel edukacyjny:    Zwiększenie bezpieczeństwa społeczeństwa poprzez przełamanie bariery strachu i praktyczne przygotowanie uczestników szkoleń 
z pierwszej pomocy przedmedycznej do reagowania w sytuacjach zagrożenia życia
i zdrowia u osób dorosłych, dzieci i niemowląt

Cyberbezpieczeństwo jako mechanizm blokujący dane w sieci dla osób aktywnych zawodowo.

Grupa docelowa: 

Osoby aktywne zawodowo niezależnie od charakteru pracy. Szkolenie ukierunkowane jest względem środowiska osób, który charakter i zakres obowiązków wymaga nieustannego podnoszenia kwalifikacji i zwiększenia stopnia świadomości w zakresie zagrożeń związanych z funkcjonowaniem w wirtualnej rzeczywistości ze szczególnym narażeniem na negatywne konsekwencje ataków cybernetycznych  w związku
z czynnościami podejmowanymi w ramach aktywności zawodowej.

Pracowników i/lub właścicieli pracujących z komputerem, Internetem oraz urządzeniami mobilnymi.

Dyrektorów menagerów działów IT bez doświadczenia na płaszczyźnie związanej
z tematyką Cyberbezpieczeństwa

Pracowników nowych technologii

Pracowników działów zarządzania ryzykiem

Pracowników biurowych i pokrewnych

Cel edukacyjny:

Zwiększenie świadomości uczestników na temat zagrożeń w cyberprzestrzeni oraz ulepszenie umiejętności identyfikacji, zapobiegania w oparciu o aktualne wytyczne
i podejmowania prawidłowych wyborów w procesie decyzjno-myślowym w tym skutecznego reagowania na szerokie spektrum zagrożeń związanych funkcjonowaniem w cyberprzestrzeni, celem minimalizacji ryzyka zagrożeń
i zwiększenia poziomu  bezpieczeństwa danych i zasobów wrażliwych dla jednostki
z którą uczestnicy są bezpośrednio związani zawodowo.

Skutecznie chronić dane i zasoby organizacji przed cyberatakami.

Szkolenie ma na celu zwiększenie świadomości zagrożeń, ochrony danych, reagowania na incydenty bezpieczeństwa oraz pomóc w bezpiecznym korzystaniu
z technologii ogólnodostępnych w środowisku pracy. 

Wypalenie zawodowe jako mechanizm blokujący efektywność pracy oraz chęć dalszego podnoszenia kwalifikacji przy użyciu nowoczesnych technik informatycznych.

Grupa docelowa:  Osoby aktywne zawodowo niezależnie od charakteru pracy. Szkolenie dotyczy osób z wykonywaniem prac związanych ze szczególnym narażeniem na czynniki stresu. 

Cel edukacyjny:    Podniesienie kwalifikacji w zakresie obsług klienta oraz pracy
w zespole dla osób dotkniętym syndromem wypalenia zawodowego. W ramach szkolenia uczestnik nabędzie umiejętności radzenia sobie z syndromem wypalenia zawodowego oraz podniesienie poziomu produktywności pracy na swoim stanowisku w tym również do dalszego podnoszenia swoich kwalifikacji. W ramach szkolenia uczestnik nabędzie również dodatkowe umiejętności korzystania z pomocy sztucznej inteligencji i technik informatycznych, w tym również z wykorzystaniem sprzętu VR. Szkolenie pomoże rozpoznać objawy wypalenia zawodowego, wdrażać strategie radzenia sobie ze stresem i poprawiać równowagę między życiem zawodowym
a prywatnym.